Alla inlägg under juni 2014

Av Felicia - 27 juni 2014 19:33

Nu har jag varit ute och sprungit i det fina vädret. Jag sprang 2,4 km. Det kändes så skönt att komma hem och framför allt känna sig stolt över sig själv. Nu ska vi ha tacokväll!!! Mums!

Av Felicia - 27 juni 2014 09:47

Hallå! Nu har jag precis vaknat och är typ hur yrvaken som helst! Men men, Idag ska jag till pappa och träffa Lilly! (Min lillasyster på 2 månader) Jag har längtat.

Av Felicia - 26 juni 2014 21:45

Det här är faktiskt en låt som är så sjukt fin!!! Det är en cover på "Wake me up" med Avicii och Aloe Blacc. Tjejen som har gjort covern heter Nicole Andersson och är svensk. Ni måste bara lyssna!! Kram! <3

Av Felicia - 23 juni 2014 12:17

  Hej! Nu tänkte jag börja lägga ut lite tips som man kan göra/äta/ha kul med på sommaren. Så jag kommer att lägga ut något tips, minst ett vad tredje dag! Här kommer det första!


Det här är nudlar med kycklingsmak och det är jättegott och jätteenkelt att göra! Det kostar ca 8 kr på Ica. Hoppas att ni gillade tipset och provar det!   

Av Felicia - 22 juni 2014 17:38

     HEJ! Jag tänkte bara berätta att jag har en videofyme kanal som ni gärna får kika in på. namnet är flisiflisan som här och jag är ganska aktiv med att lägga upp videos. Särkilt på lovet! 


Här får ni en bild från midsommar! HAHA!!!

Av Felicia - 19 juni 2014 17:46

Hej! Nu är jag påväg hem från lövmarknaden. Det var superkul! Jag var där med Alma och Samuel. (För er som inte vet vad Lövmarknaden är för nånting så är det en marknad med massa olika roliga saker dagen före midsommar). Jag köpte några grejer som bla ett stort skal som ni kan se på bilden. Sen såklart så köpte jag godis och brända mandlar!
Nu är jag påväg hem med bussen, fast sen ska vi in igen och gå på restaurang. Mumma! Ha en bra kväll! <3

Lov

Av Felicia - 16 juni 2014 21:46

Idag har jag varit på fotbollsskolan. (Dag 1) Det var jättekul! Vi mötte ganska många lag som vi vann över. Superbra dag!

Nu på kvällen hämtade vi pizza och bara myste hemma. Väldigt uppskattat!

Ha en bra kväll!

Av Felicia - 9 juni 2014 19:27

Idag har det varit en ganska så lugn dag. Vi har varit och hälsat på våran nya skola som vi ska börja på i sexan. Det var jättekul. Vi ska få en massa nya emnen och ny lärare. 


När vi kom hem gick jag och Clarice direkt ner till bryggan och badade. Det var så SJUKT varmt här idag!!! Alltså väldigt skönt att bada! Sen gjorde vi smothie med hallon och blåbär. 


Nu på kvällen har jag bara slappat och kollat på Grey´s Anatomy. Bra avsnitt!


Ha en bra kväll! :-)

Presentation


Flisiflisan

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards