Alla inlägg under april 2013

Av Felicia - 25 april 2013 16:38

Hejsan bloggen! Tänkte bara skriva och berätta att jag har klippt mig. Jag vet inte om ni vet, men jag älskar att klippa mig! (men bara hos min vanliga frisör förstås.) För hon är jättedukn tig! När jag är där så brukar hon alltid tvätta håret. (Så det luktar jätte jätte jätte gott!!!) När hon tvättar det så gör hon massage i håret. Man blir riktigt avslappnad. Sen så klipper hon håret jättefint! Hon tog i glanssprej i håret och gjorde en fin fläta. (Så nu är mitt hår jättefint och luktar jätte gott. Tack så hemskt mycket Ebba! Mitt hår är jättefint! :-)

Av Felicia - 17 april 2013 17:40

Hejsan bloggen! Tänkte bara skriva lite om dagen. FÖRLÅT att jag inte har skrivit på ett tag nu! Har inte haft tid.

Idag har jag bara varit i skolan. Vi har haft slöjd och idrott. Det var väll roligt tyckte jag. Fast det var inte så kul på gympan för vi dansade en tråkig dans!!!

 Sen har jag varit på gitarrlektion. Det var kul!!!!

Sen har jag inte gjort något mer.


Ha en bra kväll!


/ Felicia  

Presentation


Flisiflisan

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards